Приятелите за Александър Шопов.

петък, декември 17, 2004

Шопов и Коледните партита

Възползвам се да драсна няколко реда, докато паметта ми е свежа и не ми изневерява.

Та за Сашо и Коледните партита - снощи фирмата, за която той работи си спретна предпразничен купон. Всичко си беше както си му е реда - хапване и пийване, издокарани колежки, няколко костюмирани и вратоовързани колеги и една шайка разпасани програмисти, това всичкото събрано в една софийска латино дискотека.
Докакто имаше само пийване и хапване всичко си беше мирно и тихо, но към 22ч. започна дискотечната програма. И тогава стана страшно - Сашо Шопов излезе на дансинга, заедно с други колеги ентусиасти. И доколкото забелязах в следващите няколко часа нашето момче-спортистче не напусна дансинга. Впечатли ме с издръжливост, пластика и танцов ентусиазъм.
Не уважи единствено "Бялата роза" на Славка Калчева, но ме обогати с нова интерпретация на текста на тази песен, докато си "пудреше носа" в тоалета. Ето и част от творбата му:
"Бяла роза ще закича,
бяла роза на москвича
и ще бъда аз егати пича ..."

А ето и малко снимков мат'рал :)




Не знам дали Шопов по принцип си е танцьор или Коледните партита му се отразяват по този начин, но се надявам скоро да проверим ... като го заведем на дискотечка ;)

2 Comments:

Blogger Momchil said...

party animal
хехе
;]

12 януари 2005 г. в 12:24

 
Blogger Bruce Wayne said...

тоя Шопов има яко потенциал :) качете и някое видео да се посмеем :)

25 март 2005 г. в 12:17

 

Публикуване на коментар

<< Home